Loading...
Klantenportaal 2018-02-06T14:52:49+00:00

Wij maken het verschil

Persoonlijk, beveiligd klantenportaal

Met het klantenportaal beschikt elke geregistreerde klant over een handige tool waar de te vertalen of te corrigeren bestanden kunnen worden opgeladen indien ze te zwaar zijn om via mail te verzenden. Alle projecten worden een bepaalde tijd online bewaard, zodat jij of jouw collega’s ze makkelijk en snel kunnen terugvinden.

Registreren / aanmelden

Vorderingen opvolgen

Hoe ver staan we?

Klanten kunnen via het klantenportaal opvolgen in welke fase een lopende opdracht zich bevindt.

Elk vertaalproject doorloopt vijf fasen:

  1. Vertaling aangevat
  2. Vertaling halfweg
  3. Vertaling afgewerkt
  4. Correctie & nalezen door de revisor
  5. Vertaalproject afgewerkt

Indien de vertaler of revisor van vertaalbureau Ad Verbum in de loop van het project een vraag of twijfel heeft, dan kan het zijn dat het vertaalproject even on hold (‘wacht op input klant’) wordt geplaatst.

Ons eigen forum

Een efficiënt communicatie-instrument

Bij vele vertaalprojecten vormt de achtergrondinformatie van de klant een essentieel element voor een goede vertaling. Op het forum dat aan elk project wordt gekoppeld, kan je alle belangrijke informatie, zoals de doelgroep, het land waarvoor de vertaalde tekst bestemd is, het beoogde doel, interne terminologie, opmerkingen, …, vermelden.

Daarnaast kunnen vertaler(s) en revisor(en) van vertaalbureau Ad Verbum op dit forum onderling overleggen, opmerkingen communiceren of vragen stellen, waardoor er niet alleen een efficiënte, rechtstreekse communicatie tot stand komt maar er bovendien ook veel tijd bespaard wordt aangezien er geen nutteloze tijd kruipt in het schrijven en opzoeken van e-mails. Alle informatie over een bepaald vertaalproject bevindt zich immers gegroepeerd op één plaats: nl. op de projectpagina.

De projectpagina’s die aan deze website gekoppeld zijn, vormen dan ook een dagelijks werkinstrument om vertaalprojecten op optimale wijze te beheren en op te volgen.